Afkast

handelspolitikken

Exchange anmodninger skal fremsættes inden 3 dage efter modtagelsen af ​​ordren af ​​varerne. Angiv udveksling elementet og den nye farve eller størrelse af din e-mail til kundeservice. Elementer skal være i original stand og ubrugte at blive accepteret som en tilbagevenden. reservedel tilgængelighed del er ikke garanteret. Du vil få besked via e-mail efter afslutningen af ​​transformation ændringer.

Bemærk:

1. Der er ingen forsendelse refunderes.

2. 20% ekspeditionsgebyr vil blive fratrukket restitution.

3. Hvis produkter ikke har problemer med kvaliteten, skal kunderne tilføje 20% porto for udveksling ekspeditionsgebyrer.

4. tilbage i maj tager en til to uger at behandle, og mindst en faktureringscyklus for kreditten skal vises på din konto. For at kontakte kundeservice for spørgsmål for at få Return Authorization, bedes du kontakte os.

1) Emballage og indsende dit afkast
2) Pak din ubrugte vare i den originale emballage.
3) Medtag en årsagskode på følgesedlen for hvert element, du ønsker at vende tilbage.
4) Medtag følgesedlen i forsendelsen, og opbevare en kopi til eget brug.
5) Udfyld din afsenderadresse på etiketten, anbringe det til din pakke, og aflevere den på dit lokale posthus. Desværre kan vi ikke være ansvarlige for pakker tabt i transit.

handelspolitikken

Exchange anmodninger skal fremsættes inden 3 dage efter modtagelsen af ​​ordren af ​​varerne. Angiv udveksling elementet og den nye farve eller størrelse af din e-mail til kundeservice. Elementer skal være i original stand og ubrugte at blive accepteret som en tilbagevenden. reservedel tilgængelighed del er ikke garanteret. Du vil få besked via e-mail efter afslutningen af ​​transformation ændringer.

Bemærk:

1. Der er ingen forsendelse refunderes.

2. 20% ekspeditionsgebyr vil blive fratrukket restitution.

3. Hvis produkter ikke har problemer med kvaliteten, skal kunderne tilføje 20% porto for udveksling ekspeditionsgebyrer.

4. tilbage i maj tager en til to uger at behandle, og mindst en faktureringscyklus for kreditten skal vises på din konto. For at kontakte kundeservice for spørgsmål for at få Return Authorization, bedes du kontakte os.

1) Emballage og indsende dit afkast
2) Pak din ubrugte vare i den originale emballage.
3) Medtag en årsagskode på følgesedlen for hvert element, du ønsker at vende tilbage.
4) Medtag følgesedlen i forsendelsen, og opbevare en kopi til eget brug.
5) Udfyld din afsenderadresse på etiketten, anbringe det til din pakke, og aflevere den på dit lokale posthus. Desværre kan vi ikke være ansvarlige for pakker tabt i transit.

 

Når du køber eller sælger online, skal forsigtighed altid udøves. Langt størstedelen af ​​online transaktioner er gennemført uden episoder, men dette site har udviklet følgende retningslinjer for at sikre, at din online shopping oplevelse er trygt og sikkert.
Sådan køb med kreditkort behandles?

1. For at placere en ordre, og den særlige type kredit kort nummer på en sikker site af en online butik. Store administrator ser indkøbskurv detaljer, herunder ordrer og faktureringsoplysninger.

2. Detaljer indkøbsvogn med købmand konto sendes til sikker betaling gateway til forarbejdning.

3. Betalingsgateway sender transaktionen oplysninger til det overtagende bank erhvervsdrivende.

4. Merchants erhverve oplysninger om banktransaktioner frem til det kreditkort udstedende bank for verificering af transaktioner.

5. Kreditkort kredit check release transaktionen og sender svarkoden (Godkend, Afvis, og årsagen til afslaget, hvis relevant) vender tilbage til det overtagende bank erhvervsdrivende.

6. Business Bank sender kredittkorttransaktioner og reaktion tilbage til betalingsgateway. Hvis din betaling er godkendt, bankindskud midler til en købmand konto på det planlagte tidspunkt.

7. Betaling Gateway sender transaktionen detaljer og ryg besvare shoppe online købmand.

8. Betaling oplysninger vises til kunden, nemlig "blev kreditkort opladet", "kreditkort blev afvist," osv.
I de tidlige stadier af behandlingen af ​​visse gebyrer vil blive opkrævet fra den samlede transaktion. Det afgiftsbeløb, afhænger af en betaling anvendte gateway, købmand konto, kreditkort type og andre faktorer, er det normalt tilføjet to til tre procent af de samlede udgifter.