FAQ

Q 1: Hvordan kan jeg placere en ordre?

A: Du kan placere en ordre hos os ved at skabe en online-konto. Når du har oprettet en konto, kan du få adgang til på ethvert tidspunkt at placere en ordre. For en hurtigere billetkøb, tilbyder vi også mulighed for kontanter uden at oprette en konto.


Q 2: Hvor lang tid vil det tage, før jeg modtager min ordre?

A: Vi sender poster inden for 24 timer fra det tidspunkt, ordren blev foretaget. Ved forsendelse, vil du modtage en forsendelses bekræftelse e-mail med tracking oplysninger af ordren.


Q 3: Hvordan har du tænkt dig at gøre med min ordre, som ikke er på lager?

A: Desværre, vi var ude af stand til at opfylde din anmodning vare, du ønskede ikke er tilgængelig. Vi undskylder for ulejligheden causati.Se du er interesseret i at placere endnu en ordre, kan du kontakte os på en given dag, til enhver tid. Vi vil være glade for at hjælpe dig med at finde noget, du ama.Sicuramente ikke vil blive opkrævet for ordren er på lager.


Q 4: Hvordan kan jeg tjekke min ordrestatus?

A: Tjek din e-mail-adresse.Hun blev bedt om at indtaste en e-mail i løbet af betalingen, vil du modtage e-mail til din adressebog holder dig up-to-date om status for din ordre. Kontakt os.Hvis du stadig har spørgsmål om din ordre, bedes du kontakte os.


Q 5: Hvordan kan jeg vide, at det er sikkert at handle med dig?

A: Vi er meget stolte af at tilbyde et trygt og sikkert online shopping.Vi er klar over, at sikkerheden af ​​dine personlige oplysninger er meget vigtigt for dig. Vi bruger en bred vifte af elektroniske og fysiske sikringsforanstaltninger og anordninger for at beskytte dine personlige data og kreditkortinformation mod uautoriseret adgang.


Q 6: Hvilke metoder for betaling accepterer I?

A: Vi accepterer Visa, MasterCard kort til online-tjenester. For at beskytte vores kunder mod svindel med kreditkort, skal faktureringsadresse på ordresedlen matche faktureringsadresse, som du sendte din månedlige kreditkort. Du kan blot vælge en af ​​de betalingsmetoder. Instruktionerne vil blive leveret i løbet af købsprocessen. Vi accepterer ikke betaling med post i form af check eller postanvisning.


Q 7: Hvad sker der, hvis du ikke kan se den stil, farve eller størrelse, jeg leder efter?

A: Vi gør alt for muligt at opretholde rigelige på vores lager. Men de elementer fjernes fra vores hjemmeside og er ikke længere tilgængelige, når vi løber tør for lager.


Q 8: Har du en print katalog?

A: Desværre har vi ikke et print katalog til at sende til forbrugerne. For at sikre, at vores kunder har adgang til de mest aktuelle stilarter, priser, størrelser, og den samlede udvælgelse, vi ikke udgive et katalog, som du kan købe direkte fra. Vi inviterer dig til at besøge vores hjemmeside for at se hele vores produktsortiment, herunder det nye produkt i denne sæson.


Q 9: Har du tilbyde rabatter for bulk ordrer?

A: Ja, vi tilbyder utrolige rabatter. Kontakt os venligst for information om mængderabatter.


Q 10: Kan jeg ændre eller annullere en ordre, jeg allerede har afgivet?

A: Lad os starte ordren med det samme. Af denne grund er vi i stand til at ændre ordrer. Hvis du har spørgsmål om din ordre bedes du kontakte os.