Bestil Policy 

1. Hvordan kan jeg placere en online bestilling? 
(1) Vælg de produkter (passende mængder, størrelser, etc.), du ønsker at købe, tilføje elementet til din indkøbsvogn. 
(2) Klik på Checkout-knappen. 
(3) Kontroller dine leveringsoplysninger, skal du sørge din faktureringsadresse matcher leveringsadresse .. Derefter kan du fortsætte til kassen. 
(4) Du kan bekræfte dig betalingsoplysninger og vælge din betaling method.Enter din indløsning kode, hvis du har nogen. 
(5) Gennemgå ordren oplysninger, før submitting.You skal udfylde dine kreditkortoplysninger og sørg for, at oplysningerne er autentiske og matchning.
(6) Så vil du modtage en bekræftelsesmail om ordren. 

2. Tilpassede, Told og moms 
Vi har altid pakket ordren som en gave, men fordi alle elementer er solgt på en Levering ufortoldet grundlag, og dermed nogle lande kan pålægge importtold på leverancer. Kunderne er selv ansvarlige for eventuelle told eller afgifter, som kan pålægges en levering i modtagerlandet. 

3. Ordreannullering 
Hvis du vil annullere en ordre, bedes du straks kontakte os. Annullerede ordrer, der ikke er afsendt, vil blive refunderet med et fradrag på 6% af ordren (r) samlede pris, som er afbestillingsgebyr. Annullering opkræves til dækning af administrative omkostninger og transaktionsomkostninger, der er involveret i annullering af ordre (r). 

Vi behandler alle ordrer inden for 6-8 timer efter ordrer er placeret, så vi kan ikke i stand til at annullere en ordre, efter det er blevet placeret. Håber du kan forstå dette afgørende punkt. 

Hvad mere er, kan vi ikke acceptere aflysninger for produkter, der allerede er afsendt, og vores Returpolitik vil gælde i dette tilfælde. 

4. Identiske ordrer 
Fra tid til anden modtog vi to eksemplarer rækkefølge (to eller flere af meget lignende ordrer) placeres inden for en kort periode fra hinanden af ​​kunderne.Af sikkerhedsmæssige årsager har vi ikke adgang til kreditkortoplysninger fra kunder og alle betalinger for ordrer er godkendt af kunderne selv. 

Vores ordre forberedelse processer er automatiseret, og vi er i stand til at fange to eksemplarer ordrer, medmindre advaret af kunderne. Vi kan ikke garantere, at vi vil læse anmodning om at annullere en kopi rækkefølge pri 

Returpolitik 

Hvis du ikke er tilfreds med vores produkt, skal du kontakte os inden en week.All poster sendt tilbage til os skal være i original stand dvs. felter slidt, ændres eller vasket, med alle tags vedlagt. Eller merchandise vil blive returneret til afsenderen. 
1. A tilbagevenden Tilladelse skal indhentes fra kundeservice specialist. Eller den returnerede pakke vil blive returneret til dig. 
2. Angiv årsag til at vende tilbage til få tilbagevenden tilladelse og vender tilbage til-adresse. 
3. Pak merchandise forsvarligt. Inkluder venligst følgende oplysninger med din tilbagevenden: regningen til navn, adresse, skib til navn, adresse, løbenummer, årsag til returnering. 

Udvekslinger Politik 

Udveksling af anmodninger skal fremsættes senest 7 dage efter at kvittering for varer. 
Angiv udveksling elementet og den nye farve eller størrelse i din e-mail til kundeservice. 
Produktet skal være i original stand og ubrugte at blive accepteret som en tilbagevenden. 
Tilgængeligheden af ​​udskiftning vare er ikke garanteret. Du vil modtage en e-mail efter afslutningen af ​​udvekslingen behandling. 

Note: 
1. Porto refunderes ikke. 
2. 20% administrationsgebyr vil blive fratrukket restitution. 
3. Hvis de elementer er ikke-kvalitet Problemer, kunderne nødt til at tilføje 20% porto for udveksling ekspeditionsgebyrer. 
4. Afkast kan tager en til to uger at behandle, og mindst en faktureringscyklus for kreditten skal vises på din konto. 
Hvis du vil kontakte kundeservice for spørgsmål for at få Return Authorization, bedes du kontakte os. 
1) Pakning & sende dine Return 
2) Repack din ubrugte vare i original emballage. 
3) Medtag en årsagskode på følgesedlen for hvert element, du ønsker at vende tilbage. 
4) Medtag pakkeseddel i forsendelsen, og opbevare en kopi til eget brug. 
5) Udfyld din afsenderadresse oplysninger på etiketten, anbringe det til din pakke, og aflevere den på dit nærmeste posthus. Desværre kan vi ikke være ansvarlige for pakker tabt i transit.